new collection

new collection

Nov 28, 2012

I have a dream


Энэ зургийг саяхан нэг Америк найз маань явуулсан юм. Миний бодлоор түүнийг жинхэнэ галзуу гэж хэлэх байх. Тэгэхдээ эерэг талаараа галзуу. Тэр өөрийгөө олохын тулд буурай хөгжилтэй орнуудаар хамгийн осолтой аялалыг хийхийн зэрэгцээ сурах бололцоогүй хүүхдүүдэд англи хэлний хичээл зааж хүмүүнлэгийн ажил хийдэг байсан ба Монголд хүүхдийн хориход англи хэлний багш хийхээр явж байхад нь би анх танилцсан. Түүнээс хойш би түүнтэй сайн найзууд болцгоосон. Тэр 2 жилийн өмнө нутагтаа очоод нийгмийн халамжийн чиглэлээр магистрын зэрэг хамгаалаад одоо дэлхийн халуун цэгүүдийн нэг рүү нь очиж ажиллахаар төлөвлөж байгаа гэсэн.

Би яагаад үүнийг бичих болсон бэ гэвэл хүн бүр түүн шиг мөрөөдөлтэй байж мөрөөдөлдөө хүрэх зоригтой байгаасай гэсэндээ юм (Үүнийг би өөртөө бас хэлж байгаа).

Хэрвээ чамд мөрөөдөл байгаа бол мөрөөдөл чинь чиний муу зүйлсийг ялна.

No comments:

Post a Comment